Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme manažera*ku spolupráce se školami a (mezi)národních partnerství.

Pracovní náplň

  • KA2/ CERV a podobné projekty – lead role INEXu (především zaměřených na uznávání přínosu dobrovolnictví) 45 %: psaní projektové žádosti,  komunikace s donorem, koordinace realizace projektu, pořádání a facilitace partnerských setkání, správa rozpočtu, evaluace projektu a psaní závěrečné zprávy, delegace práce na KA2 projektech.
  • Advokační a strategická agenda 35 %:
    • Měření dopadu projektů a programů INEXu: nastavení dlouhodobé strategie,  nastavení sběru dat, vyhodnocování dat, prezentace dat různým stakeholderům
    • Vedení stážujících. 
    • Práce na strategii organizace a konzultace s managementem.
    • Navrhování zdrojů financování pro spolupráce se školami. 
    • Zastupování v dalších institucích. 
    • Monitoring na workcampech. 
    • Networking, přinášení i nefinančních spoluprací. 
    • Vyhodnocení agendy, navrhování strukturálních systematických změn a postupů.
  • Spolupráce se školami/ institucemi 15 %: domlouvání a realizování spolupráce se školami a institucemi, lobbování za dobrovolnictví odměněné ECTS kredity na školách, propagace a prezentace výsledků dopadu, prezentace výsledků a hledání spoluprací v sítích mezinárodního dobrovolnictví.
  • KA2/ CERV a podobné projekty – partnerská role INEXu 5 %: pořádání partnerských setkání, správa rozpočtu, delegace práce a výstupů. 

Požadujeme:

  • Souznění s vizí organizace.
  • Zkušenosti s psaním grantových žádostí, vedením, reportováním a vyhodnocováním Erasmus+ a/nebo jiných mezinárodních projektů min. 1 rok.
  • Zkušenosti s projektovým plánováním a event managementem min. 2 roky.
  • Hlubší zájem o témata spojená s činností organizace – mezinárodní dobrovolnictví, mezikulturní a globální vzdělávání, aktivizace mladých lidí apod.
  • Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, reprezentativnost, spolehlivost a týmového ducha.
  • Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem, min. B2-C1).
  • Výhodou: zkušenost s facilitací a metodikou vzdělávacích akcí.

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
  • Vysoká míra časové flexibility a možnost home office.
  • Finanční ohodnocení 35-45 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
  • Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
  • Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
  • Zahraniční pracovní cesty.
  • 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
  • Stravenkový paušál.

Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 21.-25. 10. 2024. Nástup dle dohody poté.

Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím na adresu irena.pajerova@inexsda.cz. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty). Nejpozději do 14. října 2024.