Pozice PR manažera*ky v naší neziskovce je výzva. Budeš zastávat téměř vše, co je pro propagaci dobrovolnictví a neformálního vzdělávání třeba. Bude na tobě připravovat strategii, obstarávat web, vytvářet obsah na sociálních sítích, etc. a ještě si budeš všechny aktivity vyhodnocovat. Není toho málo, zároveň ti to ale poskytne ideální příležitost si vyzkoušet nejrůznější marketingové podobory a zdokonalit se v nich, a to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost.
“Sám jsem si workcampy vyzkoušel, než jsem nastoupil do INEXu jako zaměstnanec. To přispělo k tomu, že jsem od začátku fandil myšlence organizace, což je pro vykonávání téhle práce stěžejní. Dva a půl roku na téhle pozici byla perfektní zkušenost. Měl jsem značně volné pole působnosti a mohl se tak marketingově vyřádit a spoustu se toho naučit. Samostatnost, invence a tah na branku se tu cení.”
Adam
Pozice PR manažera*ky je vypsána na plný úvazek.
Co od tebe čekáme?
- souznění s vizí organizace
- analytické myšlení
- schopnost myslet strategicky a vidět věci komplexně
- samostatnost a organizovanost
- koordinační dovednosti
- grafický cit
- kreativní psaní
- obstojnou znalost angličtiny (propagaci tvoříme převážně v češtině, ale občas je třeba vytvořit materiály v AJ a v kanceláři míváme i kolegy z ciziny, tak abyste se domluvili)
- aktivní účast na strategických a týmových schůzkách
- vůli posouvat organizaci i sebe dopředu
- zkušenosti z prací v marketingu
- respektování kodexů organizace a cit pro etickou komunikaci kodexů
U posledního bodu si ještě dovolíme menší poznámku. Etika, hodnoty, společenská odpovědnost… to vše v INEXu uslyšíš na denní bázi. Dodržování principů, kterým věříme, je pro nás alfa i omega. Nejsme v tom nijak militantní, ale jsme přesvědčení, že práci v INEXu je možné dělat správně jen pokud zaměstnanec skutečně souzní s myšlenkou budování tolerantnější a otevřenější společnosti skrze dobrovolnictví a neformální vzdělávání. A s tím se pojí i jazyk, který v komunikaci ven používáme – inkluzivní a s respektem.
Co bude tvou prací?
- tvorba a realizace PR strategie (tu letošní ti už ale předpřipravíme)
- tvorba akčního/komunikačního plánu na sezónu (letošní bude taky předpřipravená)
- překlápění vize organizace do propagace
- event management
- příprava obsahu a správa sociálních sítí
- Administrace, editace a strategie vývoje webu (vč. spolupráce a koordinace webaře)
- vyhodnocování PR aktivit
- psaní a úprava textů
- tvorba nebo zajištění grafiky
- spoluúčast na reportingu pro donory (jsme součástí nejednoho projektu, které nás k reportování výsledků zavazují)
je výhodou, nikoliv podmínkou:
- znalost Facebook Ads
- základní znalost WordPressu
Budeme rádi, když se nezasekneš na jednom z požadavků. Co třeba nebudeš umět na potřebné úrovni, můžeme tě doučit.
Nápomocný ti bude také Marek, který se v INEXu věnuje PR už šestým rokem a má na starosti především média, newslettery a fundraising. S náloží práce ti také může pomoci stážující, které obvykle na PR přijímáme.
Co ti nabízíme?
- možnost prohloubení znalostí v oblasti marketingu
- řadu školení, workshopů a mentoringových schůzek
- techniku, pokud ji budeš od nás potřebovat (to je na domluvě)
- vysokou míru časové flexibility a možnost home office, a to i po odeznění pandemie
- vyzkoušení si všeho možného z oblasti marketingu – málokde máš takovou příležitost
- 5 týdnů dovolené, a pokud ho strávíš dobrovolničením, dáme ti ještě jeden navíc
- dodržování hygienických předpisů tak, abychom byli všichni co nejvíce v bezpečí
Pozice na plný úvazek bude volná od března. Od 14. února by probíhala předávka s odcházející PRistkou na bázi DPP. Máš o pozici zájem? Ozvi se nám do 6. února na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na (pravděpodobně online) schůzce.