Budeš mít na starost strategické vedení sekce zabývající se dobrovolnictvím a vedení malého týmu lidí. Dobrovolnická sekce se zabývá především organizací mezinárodních dobrovolnických projektů v ČR a vysíláním dobrovolníků na zahraniční projekty.
S podporou svého týmu budeš utvářet podobou mezinárodního dobrovolnictví v českých komunitách i v zahraničí a aktivně se podílet na jeho rozvoji. Určitě by ti tedy nemělo dělat problém vést tým a strategicky přemýšlet. Budeš plánovat projekty, psát grantové žádosti a podporovat svůj tým v jejich rolích. 
Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak fungují mezinárodní dobrovolnické projekty zevnitř a možnost ovlivňovat dlouhodobou strategii celé organizace. A to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost v oboru je více jak 30 let. 

Pozice je vhodná pro zkušenější kandidáty*ky.

Hlavní náplň práce:

  • Strategické vedení sekce zaměřené na mezinárodní dobrovolnické projekty v ČR a v zahraničí
    • tvorba a realizace strategie sekce 
    • vedení porad sekce
    • vedení a mentoring juniorních zaměstnanců a dlouhodobých dobrovolníků
    • vedení a mentoring stážujících
    • zodpovědnost za správnost dokumentů (pojištění, zákon o dobrovolnictví apod.)
    • správa a obnova akreditace a projektů u Ministerstva vnitra a MŠMT
      • plánování a psaní projektových žádostí, závěrečných zpráv
      • komunikace s donorem
      • koordinace projektu 
  • Vedení strategických mezinárodních projektů
    • psaní projektových žádostí
    • komunikace s donory
    • realizace projektů a koordinace týmu pro realizaci projektů
    • správa budgetů
    • pořádání a facilitace partnerských setkání
    • evaluace projektů a psaní závěrečných zpráv
  • Strategická práce s programem Evropský sbor solidarity (ESC)
    • psaní, reportování a správa akreditace
    • psaní žádostí a závěrečných zpráv
    • plánování vhodných lokalit a strategické rozvržení ESS projektů v ČR
    • orientace v pravidlech programu

Vedlejší náplň práce:

  • reprezentace organizace na setkáních s jinými institucemi
  • spolupráce na rozvoji IT nástrojů v mezinárodním dobrovolnictví
  • účast na zahraničních konferencích
  • práce na strategii celé organizace a konzultace s managementem o celoorganizačních cílech
  • navrhování zdrojů financování pro sekci

Nutnost osvojit si znalost a mít přehled o zákonu o dobrovolnictví, znalost pojištění, vedení týmu, psaní projektových žádostí, znalost pravidel donorů pro projekty, rozpočtování, celkový přehled o činnostech INEXu (jednotlivých sekcích), řešení krizových situací, schopnost zastoupit lidi ve své sekci a delegace práce.

Tým manažera*ky tvoří:

  • koordinátor*ka dobrovolnických projektů v ČR
  • koordinátorka vysílání dobrovolníků do zahraničí
  • administrativní podpora ESC projektů 
  • dlouhodobá dobrovolnice ze zahraničí
  • stážující

Tým managementu organizace tvoří:

  • ředitelka organizace
  • manažerka vzdělávání
  • manažer*ka dobrovolnictví (tato pozice)
  • manažerka PR
  • manažerka spolupráce se školami

Do týmu uvítáme člověka, který:

  • souzní s vizí naší organizace
  • je iniciativní a nebojí se převzít zodpovědnost
  • úspěšně dokáže vést tým lidí a motivovat je k samostatnosti
  • má výborné koordinační schopnosti, umí delegovat práci
  • se nebojí řešení problémů a navrhuje systematické řešení
  • umí vést a facilitovat porady a setkání
  • dokáže dlouhodobě plánovat, vidí komplexní perspektivu složitějších úkonů
  • má vysokou míru sebereflexe a dokáže s ní pracovat
  • má výborné komunikační schopnosti a mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ (pokročilá znalost angličtiny podmínkou)
  • má osobní motivaci a zájem o dobrovolnictví, regionální rozvoj, neziskový sektor
  • ovládá uživatelsky Word/Excel/Powerpoint/Google docs

Nabízíme:

  • plný úvazek
  • samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání
  • zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením v dobrovolnictví a aktivním občanství v českých komunitách
  • možnost podílet se na vytváření dlouhodobé strategie organizace
  • mentoring a vzdělávání v oblasti vedení týmu
  • řadu školení a workshopů
  • zahraniční pracovní cesty/školení 
  • vysokou míru časové flexibility a možnost home office
  • 5 týdnů dovolené a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti ještě jeden navíc
  • stravenkový paušál
  • práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru

Nástup na pozici ideálně od začátku února.

Máš o pozici zájem?

Ozvi se nám do 3. ledna na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a poté se případně domluvíme na pohovoru.