Pracovní náplň:
- Tvorba finančních podkladů pro žádosti o dotace, kontrola projektových rozpočtů při realizaci, podíl na finanční administraci projektů a přípravě jejich řádného vyúčtování donorům (ve spolupráci s koordinátory projektů),
- aplikace finanční pravidel donorů administrovaných projektů a komunikace s nimi,
- kontrola správnosti finančních částí smluv uzavíraných s partnerskými organizacemi,
- zodpovědnost za finanční transfery (pokladna, banka),
- spolupráce na řízení celkového hospodaření organizace, příprava a kontrola čerpání rozpočtu organizace (ve spolupráci s vedením organizace),
- střednědobé finanční plánování a podíl na strategickém směřování organizace (ve spolupráci s vedením organizace),
- koordinace a kontrola účetních podkladů zpracovaných externí účetní firmou, příprava podkladů pro zpracování mezd,
- podílení se na tvorbě vnitřních předpisů a metodik týkajících se ekonomiky organizace a projektů a dohled nad jejich dodržováním,
- spolupráce na externích auditech organizace.
Očekáváme:
- Zájem o svět financí v neziskové organizaci,
- analytické myšlení,
- aktivní znalost anglického jazyka,
- aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, smysl pro detail, spolehlivost a týmového ducha,
- MS EXCEL na pokročilé úrovni.
Výhodou je:
- Zkušenost s fungováním/finančním řízením neziskové organizace,
- zkušenost s evropskými dotačními program
Nabízíme:
- Zkrácený úvazek (0,6 – 0,8 dle domluvy),
- zázemí stabilní organizace působící na poli mezinárodního dobrovolnictví již 31 let,
- flexibilní pracovní dobu s možností home-office,
- 5 týdnů dovolené (+ 5 dní navíc, pokud se to bude týkat dobrovolnictví),
- vzdělávání/školení,
- stravenkový paušál,
- Práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru.
Pozice bude volná od května, na nástup se ale můžeme domluvit i později. Máš o pozici zájem? Ozvi se nám do 25. dubna na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na pohovoru.