Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme ředitele*ku organizace.
Pracovní náplň:
- Finanční řízení: finanční řízení organizace; strategické plánování finančních prostředků; kontrola a tvorba celoorganizačního rozpočtu a reporting Radě a Kontrolnímu výboru.
- Personální řízení: výběr a přijímání zaměstnanců*kyň; definice pracovních míst zaměstnanců, sjednávání náplně práce a stanování; mzdového ohodnocení; onboarding nových zaměstnanců*kyň; řízení celého týmu organizace, zodpovědnost za efektivitu jejich práce; rozhodování o školení, vzdělávání zaměstnanců*kyň; realizace systému evaluace a motivace (individuální konzultace apod.).
- Organizační řízení: tvorba a implementace vnitřních předpisů organizace.
- Strategie organizace: naplňování nastavené strategie organizace; tvorba strategie organizace.
- Zastupování organizace navenek a spolupráce se spolupracujícími organizacemi, firmami, orgány státní správy; na mezinárodní i národní úrovni.
- Fundraising organizace: řízení a tvorba fundraisingového plánu organizace; řízení a podávání grantových výzev.
- Spolupráce s Radou organizace: jednání s Radou a pobočkami organizace; spolupráce na přípravách generálního shromáždění organizace.
Co je třeba:
- Souznění s vizí organizace.
- Zkušenost s projektovým řízením, vedením lidí a řízením organizace (nebo dílčích sekcí) min. 2 roky ve vedoucí pozici.
- Zkušenosti s finančním řízením (znalost finančních procesů výhodou).
- Hlubší zájem o témata spojená s činností organizace – mezinárodní dobrovolnictví, mezikulturní a globální vzdělávání, aktivizace mladých lidí apod.
- Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, reprezentativnost, zodpovědnost, spolehlivost a týmového ducha.
- Schopnost zvládat krizové situace s chladnou hlavou.
- Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem).
- Výhodou: zkušenost s grantovým a jiným fundraisingem.
- Výhodou: znalost pracovního práva. (min. ochota se naučit)
Nabízíme
- Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
- Vysoká míra časové flexibility a možnost home office, sick days.
- Finanční ohodnocení 50-60 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
- Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
- Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
- Zahraniční pracovní cesty.
- 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
- Možnost účastni na školeních a workcampech za snížené ceny.
- Stravenkový paušál.
Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 28. 8. 2024. Nástup dle dohody poté.
Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím nejpozději do 25. srpna 2024 na adresu rada@inexsda.cz. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty).