Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme ředitele*ku organizace.

Pracovní náplň:

  • Finanční řízení: finanční řízení organizace; strategické plánování finančních prostředků; kontrola a tvorba celoorganizačního rozpočtu a reporting Radě a Kontrolnímu výboru.
  • Personální řízení: výběr a přijímání zaměstnanců*kyň; definice pracovních míst zaměstnanců, sjednávání náplně práce a stanování; mzdového ohodnocení; onboarding nových zaměstnanců*kyň; řízení celého týmu organizace, zodpovědnost za efektivitu jejich práce; rozhodování o školení, vzdělávání zaměstnanců*kyň;  realizace systému evaluace a motivace (individuální konzultace apod.).
  • Organizační řízení: tvorba a implementace vnitřních předpisů organizace.
  • Strategie organizace: naplňování nastavené strategie organizace; tvorba strategie organizace.
  • Zastupování organizace navenek a spolupráce se spolupracujícími organizacemi, firmami, orgány státní správy; na mezinárodní i národní úrovni.
  • Fundraising organizace: řízení a tvorba fundraisingového plánu organizace; řízení a podávání grantových výzev.
  • Spolupráce s Radou organizace: jednání s Radou a pobočkami organizace; spolupráce na přípravách generálního shromáždění organizace.

Co je třeba:

  • Souznění s vizí organizace.
  • Zkušenost s projektovým řízením, vedením lidí a řízením organizace (nebo dílčích sekcí) min. 2 roky ve vedoucí pozici.
  • Zkušenosti s finančním řízením (znalost finančních procesů výhodou).
  • Hlubší zájem o témata spojená s činností organizace – mezinárodní dobrovolnictví, mezikulturní a globální vzdělávání, aktivizace mladých lidí apod.
  • Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, reprezentativnost, zodpovědnost, spolehlivost a týmového ducha.
  • Schopnost zvládat krizové situace s chladnou hlavou.
  • Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem).
  • Výhodou: zkušenost s grantovým a jiným fundraisingem.
  • Výhodou: znalost pracovního práva. (min. ochota se naučit)

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
  • Vysoká míra časové flexibility a možnost home office, sick days.
  • Finanční ohodnocení 50-60 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
  • Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
  • Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
  • Zahraniční pracovní cesty.
  • 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
  • Možnost účastni na školeních a workcampech za snížené ceny.
  • Stravenkový paušál.

Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 28. 8. 2024. Nástup dle dohody poté.


Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím nejpozději do 25. srpna 2024 na adresu rada@inexsda.cz. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty).