Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme manažera*ku vzdělávání.

Pracovní náplň

  • KA2/ CERV a podobné projekty – lead role INEXu 35%: psaní projektové žádosti, komunikace s donorem, koordinace realizace projektu, pořádání a facilitace partnerských setkání, správa rozpočtu, evaluace projektu a psaní závěrečné zprávy
  • KA2/ CERV a podobné projekty – partnerská role INEXu 5%: pořádání partnerských setkání, správa rozpočtu, delegace práce
  • Strategie Vzdělávací spirály 30%: strategická tvorba a revize metodik, strategie Vzdělávacího cyklu pro vedoucí workcampů, strategie Cyklu globálního dobrovolnictví, tvorba případných nových metodik pro školení dle potřeb INEXu, správa a péče o pool školitelů, strategie ponávratových aktivit
  • Strategie KA1 10%: psaní, reportování a správa akreditace, plánování vhodných aktivit a jejich strategické rozvržení, příprava, koordinace vybraných KA1 aktivit, orientace v pravidlech Erasmus+, práce s Beneficiary Modulem
  • Vedení sekce 10%: vedení schůzek sekce, vedení ESC dobrovolníků*ic a jejich učících procesů, vedení Juniora*ky Trainings, vedení stážujících
  • Další agenda 10%: školitelství (vedoucí, Cyklus globálního dobrovolnictví, ponávratové školení, školení školitelů, na KA1 aktivitách / interních školení INEXu, práce na strategii organizace a konzultace s vedením o celoorganizačních cílích, navrhování zdrojů financování pro vzdělávací sekci, zastupování v dalších institucích, aktivní účast na týmových schůzkách, monitoring na workcampech, práce s Radou organizace, networking a přinášení i nefinančních spoluprací, vyhodnocení toho, co nefunguje v rámci agendy, navrhování strukturálních systematických změn a postupů.

Co je třeba:

  • Souznění s vizí organizace.
  • Zkušenosti s facilitací a metodikou vzdělávacích akcí, vedením lidí, projektovým plánováním a event managementem min. 2 roky.
  • Zkušenosti s psaním grantových žádostí, vedením, reportováním a vyhodnocováním Erasmus+ a/nebo jiných mezinárodních projektů (ochota se učit).
  • Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, reprezentativnost, spolehlivost a týmového ducha.
  • Zkušenosti s psaním grantových žádostí, vedením, reportováním a vyhodnocováním Erasmus+ a/nebo jiných mezinárodních projektů.
  • Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem, projekty se píší v CZ i EN).
  • Výhodou: znalost finančních procesů.

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
  • Vysoká míra časové flexibility a možnost home office, sick days.
  • Finanční ohodnocení 35-45 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
  • Finanční ohodnocení odpovídající neziskovému sektoru.
  • Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
  • Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
  • Zahraniční pracovní cesty.
  • 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
  • Možnost účastni na školeních a workcampech za snížené ceny.
  • Stravenkový paušál.

Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 19.-21. 8. 2024. Nástup dle dohody poté.
Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím na adresu rada@inexsda.cz. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty). Nejpozději do 12. srpna 2024.